امان از جدایی

ققنوس غریب با خنده

امان از جدایی

ققنوس غریب با خنده

انتظار

سلام بر گلهای که در بیابان عشق پژمرده شدند اما منت باران را نشکیدند


با سلام....

دوباره برگشتم....


امیدوارم آغوشتونو واسه منی که دوباره زنده شدم باز کنید تا با کمک شما بتونم باز بنویسم البته نه در .....

یا علی ...

*****
این مدتی که نبود یه مدتشو واقعاْ‌ بخاطر کارای قبل خدمتم نمی تونستم آپ ابشم و ۱۵ ماه هم به خاطر خدمت مفتی که واسه این نظام کردم نتونستم آپ بشم و بعد از تموم شدن خدمتم سعی کردم یکی دیگه باشمو یه زندگی دیگه شروع کنم بخاطر همین نتونستم آآپ بشم.
اما تو خدمت خیلی واسم سخت شد.بچه ها تو ۲ ماه آموزش فقط صبر کردنو یاد گرفتم چیا به سرم اومد بماند.اما خیلی سخت بود.
خدمت خیلی چیزا رو بهم ثابت کرد.ثابت کرد اونی نیستم که می تونم باشم.اونی نیستم که بتونم با مشکلاتم خوب بجنگم.اونی نتونم فراموش کنم.
الان سعی کردم اونی که دلم می خواد باشم سعی کردم با مشکلات بجنگم نه فرار کنم ازشون اما تونستم همه چیزو فراموش کنم الا یه چیزو ...
خیلی دیر فهمیدم خدارو
دوستون دارم
واسم دعا کنید...
یا علی

تقدیم به کسی که میدونه خیلی وقته چشم انتظارش موندم:


علاقه و محبتی که به تو ابراز میکردم

دروغ و بی اساس و در حقیقت نفرت من نسبت به تو
روز به روز بیشتر میشود و هرچند ترا بیشتر میشناسم
به دورویی تو بیشتر پی می برم
این احساس بیشتر در قلب من جای میگیرد که بالاخره باید
از هم جدا بشویم وگرنه
روزی شریک تو باشم و اگرچه دوستی مان همچون گل بهاری عمری کوتاه داشته
در همین مدت کوتاه نتوانستم به درون و رفتار زشت تو پی ببرم
بسیاری از صفات و اخلاق تو برایم روشن شد
و مطمئن هستم این خشونت و بدخویی بلافاصله مرا بدبخت خواهد کرد
و اگر ازدواج ما به حقیقت برسد تمام عمر را
از پشیمانی خواهم گریست اگرچه آشنایی ما پایانش جدایی بود ولی جدا از هم
خوشبخت خواهیم بود و حالا لازم است که بگویم
که این موضوع را فراموش کن و مطمئن باش
که این نامه را سرسری نمی نویسم چقدر ناراحت کننده است اگر
باز بخواهی درصدد دوستی باشی. از تو میخواهم
جواب نامه را ندهی ،چون تو سراسر
از دروغ و خالی از
محبت هستی و من تصمیم گرفته ا م برای همیشه
تو و یادگار تو را فراموش کنم و به هیچ وجه نمی توانم
دوستت داشته باشم و شریک زندگی تو باشم.
اگر میخواهی به عشق و محبت واقعی من برسی از تو میخواهم
نامه ی مرا دوباره از اول خط در میان بخوانی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد